12/20/2011

20/12

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade aussie kalender! Tycker den va super fin!
Kul att de ändå var såpass många spinnrockare med :) Victor var ju på framsidan men även på två ställen till i kalendern, snyggingen min.

Så efter att jag legat med en inflammerad rygg i en vecka så tyckte jag de var dags att lillgubben skulle få springa av sig lite :) så var på en promenad med bästa vännerna så hundarna fick springa lös ett tag, tyckte Victor börja halta på väg hem.. Tyckte de var konstigt dock, men när jag kom in insåg jag ju varför, snöboll under tassen, dags att trimma lite för kanske :)

Snart är de jul, ska bli super mysigt med hela släkten samlad :)
Hoppas ni alla får en super mysig jul! Massa kramar från oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utseeendet:

Bloggdesign av Emilie Nygren
www.trampdyna.wordpress.com