12/05/2011

5/12

Kan inte riktigt fatta att det snart är jul, att de snart är nyår och att snart lillgubben är ett år! Tiden går så fort!!
Idag har jag varit på ett info möte om kommande "studiecirkel" eller vad man ska kalla det, åka skidor med hund.
Tror att både jag och Victor kommer gilla de skarpt, men nu måste jag ju inhandla en massa nya saker till de..
Tur de snart är jul då kan jag önska mig de i julklapp, hehe.

Väntar med spänning på böckerna jag beställt, ska bli kul att lära sig lite mer om de för att se om de är nått för oss. Bollvallning, Rallylydnad och Agility, men de tror jag nog att det är :)


/Elin & Victor

1 kommentar:

  1. Med sikte på 10:an är superbra !
    http://www.svartbergs.se/

    SvaraRadera

Utseeendet:

Bloggdesign av Emilie Nygren
www.trampdyna.wordpress.com