3/12/2012

12/03

Någon borde nog nypa mig i armen då jag inte kommer ihåg att uppdatera bloggen!
Tänker varje gång att de är dags att skärpa sig och styra upp det men lika väl så hamnar det åt sidan ett tag, men nu gör vi ett nytt försök.

Har ju hänt lite sedan sist iaf,
För några veckor sen hade vi en lydnadskurs här hemma med söta Anki som ledare, grymt vilken energi hon har! För att inte tala om att hon vet vad hon pratar om. Kan inte annat än vara nöjd med kursen!
Victor går nu klockrent i linförigheten vilket var ett av momenten jag haft svårt med då jag inte tycker att han hållt fokus på mig, frågan är kanske egentligen om det var jag som inte hade all fokus på honom!
Ställande under gång sitter som ett smäck hemma så nu är de bara lägga på mer och mer störning!
Vi är väldigt tävlingssugna nu!
Så ska försöka vara duktigare på att uppdatera om hur de går på träningsfronten, kan nog behöva få ner de i text för min egen del med!

Marknaden var i helgen, tog ut lille man på en promenad genom folkhavet med hundar och barn och allt vad en marknad nu innefattar.. Gick super!! Är hur stolt som helst, gick fint vid min sida och brydde inte sig allt för mycket om det som fanns runtomkring!
Efter det satte vi oss på en trapp och tittade på alla som gick omkring lite passivitetsträning har ju ingen dött av! :)

Nu är även Victor anmält till MH i Åsele den 9 juni!, så SPÄNNANDE att jag knappt kan vänta! Ska bli så himla roligt! Åh intressant med för den delen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utseeendet:

Bloggdesign av Emilie Nygren
www.trampdyna.wordpress.com