4/17/2012

17/04

Fy skäms på Elin, en månad sen jag uppdaterade sist.
Säger varje gång att jag måste skärpa mig och uppdatera oftare.
Så någon kanske skulle smällt mig lite på fingrarna så jag kommer ihåg att göra det med! =)

Men nu till roligare saker, i morgon startar Agilitykursen. Tack och lov dock att det bara är uppstartsmöte med tanke på att jag är förkyld nanting! Men det ska bli grymt spännande, så det lär bli mer uppdatering om det senare.

Vi har även anmält oss till utställning i Piteå och i Gällivare så nu är de dags för att ringträning igen! Yeeey!
Även börja träna lite mer skott eftersom att MH närmar sig nu!

För att inte tala om syskonträff i slutet av maj! Kul kul kul!
Så det är mycket roligt pågång i vår/sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utseeendet:

Bloggdesign av Emilie Nygren
www.trampdyna.wordpress.com