2/06/2013

06/02


Mycket har hänt sedan jag skrev sist..
Jag och Victor har fått hem vår nya lilla familjemedlem, Vinna.
En liten tjej på 3,9kg då jag vägde henne förra veckan.

Nu har det gått en vecka sedan lilla Vinna kom hem till oss, och det går så himla bra! Det blir mindre och mindre olyckor inne för var dag som går.
Victor är så fin mot henne, trodde att han skulle vara de, men han är till och med ännu mer fin mot henne än vad jag någonsin kunde tänka mig!
Han busar på ett lugnt och fint sätt mot henne så de är kul att se!

Vinna är en väldigt trygg liten tjej, och lugn! Finner sig vart man än tar med henne!
Ska ta och uppdatera mer senare, nu ska vovvarna få sig en omgång med borsten och klotången!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utseeendet:

Bloggdesign av Emilie Nygren
www.trampdyna.wordpress.com